Massage met happy ending - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Albert Oosterom - WaarBenJij.nu Massage met happy ending - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Albert Oosterom - WaarBenJij.nu

Massage met happy ending

Blijf op de hoogte en volg Albert

18 Juni 2013 | Indonesië, Sanur

Eenendertig jaar geleden was ik 24 jaar en liep net als vandaag op het strand van Sanur. Een vissersplaatsje met een strand. We werden aangesproken door Nana. Een meisje waarvan de leeftijd moeilijk was te schatten maar beslist jonger dan ik. 'Do you want a massage sir?' vroeg het meisje. 'What do you massage Nana' vroeg ik. En met een zwoele stem antwoordde het meisje; 'everything sir'. Haar werkterrein was een gammel strandhutje. De privacy werd gecreëerd door een paar rieten matten die aan een bamboe rekwerk hingen waarop bananenbladeren lagen.
Ik ben Nana nooit vergeten ook al is het nooit tot een massage gekomen. Ik was daar met mijn jonge geliefde. Ik had Nana niet nodig.

Nu zijn we bijna een derde eeuw verder. Overal wordt je gevraagd of je gemasseerd wilt worden. Soms staan aan het strand 3 tafels met matrasjes klaar maar vaak ook zie je in een open garagebox langs de weg meisjes hun klanten de benen en de rug insmeren met olie. Als bij de kapper strak naast elkaar. Dat is geen masseren, dat is smeren. De meer louche massagesalons bieden ook massage met happy ending. Op Bali wordt dit massage plus plus (ploes ploes) genoemd. Nu maar niet.

Wij gaan naar een massagesalon die ons door het park geadviseerd is. Een limousine van de salon komt ons ophalen. We worden afgezet bij een prachtig huis met in de hal prachtige schilderijen en houtsnijwerken. Erotische taferelen, waar het hindoeïsme bekend om staat, worden niet geschuwd. We worden verwelkomt door 'De Madam' die vooraf afrekent en ons een meisje toewijst. De zusjes gaan samen, ik mag alleen met Rindu zoals ze blijkt te heten. Een frêle meisje van midden 20. Als ik de smalle duistere ruimte binnenkom krijg ik een papieren broekje overhandigd van het materiaal waarvan in het ziekenhuis de mutsen zijn gemaakt die wij operatiepatiënten opdoen. Het ziet er lullig uit. Rindu verblikt of verbloost niet.
In de hoek staat naast de massage attributen ook een doos tissues. Het zal toch niet?

Rindu blijkt een enorme kracht te bezitten. Na de armen en de benen is de achterzijde aan de beurt. 'Face down please' zegt ze in slecht engels. Met opgetrokken sarong zit ze op mijn onderrug om nek en de schouders te kneden. Het gaat met een kracht gepaard alsof ze er op staat. Ze gebruikt een geurige scrub. Mijn neus raakt geprikkelt. Plots krijg ik iets in mijn hand gestopt. Het is een tissue. Hatsjoe. Bless you.
Twee uur duurt deze intensieve massage. Na afloop gloei ik van top tot teen. Rindu laat mij achter voor douchen en aankleden. Als ik mij afdroog merk ik dat het broekje al is opgeruimd.

Ooit wil ik nog wel eens terug naar Bali. Hier wil ik wel dood gevonden worden.
Maar dan pas over weer eenendertig jaar. In een verlaten hutje op het strand. Met naast mij een lege tissuedoos.
Als dat geen happy ending is.

• 08 September 2014 - 10:17

Annemiek Polman:

Dag Albert. Al zoekende naar info, ter voorbereiding op mijn rondreis naar Sumatra Java Bali kwam ik jouw verhaal over massages tegen... grappig!!!

Groet Annemiek

• 08 September 2014 - 11:27

Albert:

Dag Annemiek. Dank voor je reactie. Ik hoop dat je ook nog wat hebt aan de andere verslagen over belevenissen op Bali.

Albert

• 20 Februari 2018 - 17:07

Bali:

Uit de duim gezogen

• 22 December 2023 - 06:24

Erwin :

Hai ben Erwin,was op vakantie in bali Sanur

Ik sliep bij hotel 101 ,iedere avond liep naar sinds market om mijn avond eten te nuttigen

Tijdens mijn wandeling terug naar de hotel ging ik paar voor voet massage was onwijs .

Maar na enkele dagen ging ik voor massage koste mij 100.000 rupia het was een knip saloon je kon knippen je haren verven ect, ect maar acherin hadden ze ook ruimte voor massage ,binnen gestap en gevraag en ze vroegen mij voor hoelang wilt u,ik zei een uur .

Er werd een meid erbij gehaalt ze zei volgt haar maar gedaan .

Ik stond daar met mijn korte broek ik vroeg haar of ik naakt ,ze zei ja .

Ik dacht helemaal niet aan sex of zo maar het was wel spannend.

Ik lag op zo'n ligbed naakt op mijn buik met klein handdoekje over mijn billen.

Ze masseerde heerlijk mijn voeten en rug evenlater moest ik om draaiien.

Toen had ze de handdoek over mijn geslachtsdeel gedaan ze zag het begon te groeien .

Na dat ze mijn benen begon te masseren merkte ze dat ik een stijve had gekregen .

Ik keek haar aan tijdens masseren en deed mijn handdoekje opzij en ik vroeg of ze dat ook wilt meemasseren.

Ze keek me aan gaf me pot met olie ze zei je mag zelf erop smeren ,zo gedaan even later begon ze mij onderbuik te masseren zag ze dat ik aan het masturbeert was met olie over mijn geslacht deel even later nam zij het over

Het was zo heerlijk ik hield me in om niet te kreunen

Maar het mocht niet baten ik hield het niet uit

Begon zachtjes te kreunen toen ik de hoogte punt bereikte . Ik had de masseuse 100 000rrupia gegeven kon ze in haar eigen zak stoppen .

En voordat ik de 18 de in vliegtuig in stapte ging ik 's morgens uur of 10 weer langs geweest want de masseuse werkte die dag en ze had weer heerlijk gemasseerd met happy ending